Custom vanity license plates - have you ordered yours yet??

mggoulet

Well-known member
First Name
Michel Goulet
Reaction score
39
Vehicles
cybertruck with 3 motors
Occupation
retired
Country flag
OBELISQ in French (I had to skip the last two letters but reads the same) would be perfect in English: Obelisk

Worship of the Sun god..... a frozen ray for eternity. Mathematical rigor was necessary to realize. Men wanted to surpass themselves in their realization: totally Cybertruck.
875969E0-97D3-47C8-B67D-B247D75604A5.jpeg
J'avais appelé mon st-bernard obélisque...!!!

OP
Cyber_Dav

Cyber_Dav

Well-known member
First Name
David
Reaction score
374
Vehicles
Toyota Siennas (2)
Country flag
Good day folks! I was able to get CYBERGAL. I can’t wait till 2022!
Well done. We're only allowed max 7 characters (or 6 plus a symbol).

Cybergal

Member
First Name
Sarah
Reaction score
12
Vehicles
Lexus RX 350, Cybertruck Dual Motor FSD in 2022 😎
Country flag
Here in Ontario Canada our A-hole government cancelled everything the previous government had implemented to encourage purchasing green vehicles EXCEPT for Green vehicle plates. they have green lettering and start with a GV and allow single occupant vehicle to use the HOV lanes on our provincial highways. My brother in law is constantly stuck in traffic watching 30-40 Teslas whiz by in the HOV, wishing he had one. If it wasn't for this perk, Id consider a vanity plate, but with my current M3, I've experienced the joy of driving past jammed lanes of traffic and that just makes the decision too easy. (HOV: High Occupancy Vehicle lane)
Hi! Are you saying the HOVLanes are only for Green plates? Or for EV vehicles?

Thanks

mggoulet

Well-known member
First Name
Michel Goulet
Reaction score
39
Vehicles
cybertruck with 3 motors
Occupation
retired
Country flag
Et votre Cybertruck? une photo d’Obélisque c’est possible?
J'ai commandé 3 CT: un tri avec full self driving, l'autre one motor pour mon fils cadet, le troisième pour la maison en Fl. (Île Hutchinson).
Notre chien st-bernard mélangé avec terre-neuve pesait 250 lbs... en vivant en campagne, il restait ddhors... et il était très doux pour les enfznts... now, nous zvons un bichon-maltais , egalement doux pour les petits-enfants... Ainsi, vous comprenez que le CT sera mon dernier 'CHAR' à vie...!!!

mggoulet

Well-known member
First Name
Michel Goulet
Reaction score
39
Vehicles
cybertruck with 3 motors
Occupation
retired
Country flag
Et votre Cybertruck? une photo d’Obélisque c’est possible?
Avez-vous reçu ma réponse? Car je crois avoir pesé sur preview au lieu de post reply ?

Héli

Active member
First Name
Hélène
Reaction score
12
Vehicles
Cybertruck Volvo S70 Manual
Occupation
Regulated Canadian Immigration Consultant
Country flag
Avez-vous reçu ma réponse? Car je crois avoir pesé sur preview au lieu de post reply ?
Oui merci, laissez-moi savoir quand vous aurez une date de livraison, je ferai de même . Pour moi c’est le CT du milieu avec pilote automatique, mon chum adore car il en a un sur son modèle 3. On se souhaite bonne chance pour la date de livraison.

mggoulet

Well-known member
First Name
Michel Goulet
Reaction score
39
Vehicles
cybertruck with 3 motors
Occupation
retired
Country flag
Oui merci, laissez-moi savoir quand vous aurez une date de livraison, je ferai de même . Pour moi c’est le CT du milieu avec pilote automatique, mon chum adore car il en a un sur son modèle 3. On se souhaite bonne chance pour la date de livraison.
Effectivement, j'ose croire que la date dd livraison devrait être d'ici 3 ans... Notre fils aîné a le modèle 3 ... avant la sienba (10 litres aux 100 km), nous avions le gmc sierra et aussi un suburban (18 litres aux 100km)... Donc, nous souhaitons fortement délaisser le pétrole et encorager Hydro-Québec... nous nous tiendrons au courant des développement ... il y a un type nomme ajdelange qui me semble un autre retraité connaissant le domaine des véhicules électriques...nous sommes des retraités... ayznt le bénéfice d'apprécier des 4 petits-enfants notre émail: [email protected] au plaisir, michel dt Jocelyne.

PACEMD

Well-known member
Reaction score
117
Vehicles
Tri-Motor Cybertruck, P3D- Tesla Model 3 Stealth Performance, 4Runner TRD/ORP, F350 diesel dually
Country flag
Mine is MQC-4682. A random series of letters and numbers. But they're my random letters and numbers damnit..........Cost a bit more but it's worth it..............

pstansel74

New member
First Name
Paul
Reaction score
3
Vehicles
Model 3
Occupation
Computer Consultant
Country flag
Best I could do in Connecticut, finally got my plate in.

1582582367425.jpeg

Advertisement

Advertisement